|
|
|
|
|
|
|
|
1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NÜN ANKRAJ BLOĞU
ARD GERME İŞLERİNDE ÇALIŞMA PLATFORMU OLARAK LAYHER İSKELE SİSTEMLERİ TERCİH EDİLDİ
|
|
|
|
| Tamamlandığında Dünya’nın en uzun orta açıklıklı (2023m) asma köprüsü unvanını alacak olan 1915 Çanakkale Köprüsünün Freysaş Freysinnet Yapı Sistemleri tarafından yürütülen kısmında Front ve Back Chamber ile ara geçişlerde Layher ürünleri kullanıldı.
|
|
|
|
|
|
|
|
LAYHER’İN SAĞLADIĞI AVANTAJLAR
Fark Yaratan Galvaniz Kalitesi
|
|
|
|
|
Bu tarz köprü projelerinde deniz kıyısına yakınlık ve nemli bir ortamda olmak İskelelerin paslanmasına ve belli bir süre sonra dayanım kaybı yaşanmasına neden olmaktadır. Layher, bu durumu önlemek için ürünleri 60 – 80 mikron kalınlığında sıcak daldırma ile galvanizli olarak üretmektedir.
|
|
|
|
|
| Köşeli ve Açılı Dönüşlerde Aralık Örtücüler
|
|
|
|
|
|
|
|
| Köşeli ve Açılı dönüşlerde iki platform arasında kalan boşluklar, çelik aralık örtücüler ve bindirme kalaslar yardımıyla rahatlıkla kapatılabilir.
|
|
|
|
| Mühendislik ve Süpervizörlük Hizmeti
|
|
|
|
|
Proje öncesinde Layher’in alanında uzman mühendis kadrosu en uygun projeyi müşterilerimize sağlamıştır.
Malzeme kurulumundan önce, tüm Freysaş Freyssinet Yapı Sistemleri ekibine Layher Süpervizörleri tarafından İskele Kurulum ve Söküm Eğitimi verilmiştir.
Kurulumdan sonra da düzenli aralıklarla ziyaretler düzenlenmiş ve iskelenin durumu ve kurulumun uygunluğu hususunda önemli tavsiyeler verilmiştir.
|
|
|
|
|
| Layher Allround İskeleleri, TS EN 12810 ve 12811 normlarına tamamen uymaktadır.
|
|
|
|
| Her türlü iskele sistem çözümleriniz için bizimle iletişime geçin!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Layher İskele Sistemleri San. ve Ltd. Şti.
Merkez Ofis / Dağıtım Merkezi
İstanbul Mermerciler Küçük Sanayi Sitesi Köseler Mah. 5. Cad. No:18 Dilovası 41455 Kocaeli / TÜRKİYE
İzmir Ofis / Dağıtım Merkezi
10006 Cad. Mustafa Kemal Atatürk Bulvarı No:51/6 (AOSB)
Çiğli – İzmir / TÜRKİYE
Ankara Ofis
Eskişehir Yolu Söğütözü Mah. 2177. Sok. No:10/B Via Twins Plaza K:20 Çankaya – Ankara / TÜRKİYE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|